Toppik - Inte bara för tunnhåriga!

För er som inte vet vad Toppik är så är det ett hårfiber som används av folk som är tunnhåriga..
Den kommer i olika färger och säger att den ska bygga upp håret.. man pudrar lite i hårbotten och håret ser plötsligt mycket tjockare ut.

Jag är inte speciellt tunnhårig men jag använder toppik.
Jag är naturligt ljusbrun och ni som färgar håret svart och är naturligt blond eller brunhåriga har säkert samma problem som jag.. utväxt!
När håret växer ut ser man helt plötsligt tunnhårig ut. Det är då jag brukar pudra i lite av Toppik och mitt hår ser ut som nyfärgat. ( Eller ja.. det ser tjockt ut )

Men jag menar inte att den täcker hela den feta 3 månaders utväxten.. men skuggar fint på botten och gör håret lite fylligare.

Jag brukar även använda det i min utväxt vid det blå håret.. Blir lite skuggat ;)

VARNING : Man blir sjukt beroende av det.. Jag hatar att se hårbotten efter att jag började använda toppik ;)

Finns att köpa på www.toppik.se eller www.toppik.no

Men jag köper det alltid på Ebay ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha en flaska till Patrik i julklapp =)

2011-11-10 @ 15:54:25
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: ninaoscarsson

BÄST !

2011-11-10 @ 20:17:22
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah, han är väldigt smart! ;)

2011-11-11 @ 13:09:43
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0