M.A.C

9 September. Det är ett av dom 3 datum jag får løn på, och vi ( jag och Mats ) åker även till Stockholm då.
Vi ska bjuda ut min familj till Garlic & shots ( bröderna Olssons ) før att fira mami och papi på deras 32 års dag tillsammans. Mysigt :)
Då kommer vi flyga från Gardermoens flygplats där även M.A.C håller till.
Jag har under 3 månaders tid kommit på massa saker som jag vill ha... Jag køper smink hela tiden men får aldrig nog. Sen när det gäller det här märket så blir jag lite extra till mig! :)

Jag kommer säkert sløsa bort minst 1500 kr där.. MINST.. men vafan.. jag håller på att jobba øvertid just nu på Telenor och en hel del extra på Rock In.. så jag fåååår. (  Rock In = En av Oslos Rock och Metal barer )

Sen när jag kommer hem så kommer jag vara fattig som en kyrko råtta igen!

Jag sitter just nu och bara dreglar øver saker som jag vill ha.  GAH!

Här kommer jag springa runt och som ett litet barn i en godis butik!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ååh, låter jätte mysigt! :)



Ja! Majsfälten är supercoola - nördigt va! ;)

Ni får komma hit nästa sommar :)



Pussen

2011-08-30 @ 00:27:54
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0