The Cruel Intentions first tour

Första touren för grabbarna ägde rum förra helgen. Jag var sjuk och hade åkt en helvetes tur från Oslo till Malmö för att få se grabbarna spela. Helt klart värt det. Hade vart kul att se deras första spelning som ägde rum i Falkenberg, men man kan inte få allt man vill. 
För min del var det riktigt nykter första kvällen i Malmö och dagen efter när vi begav oss till Köpenhamn var jag inte lika nykter. Köpenhamn, vilken stad. Flyttar jag nån gång från Oslo så blir det dit.
 
Spelningarna gick riktigt bra och man såg verkligen hur kul grabbarna hade på scen. Therese och jag hade hand om t-shirt försäljningen som gick sjukt bra, jag menar sjukt bra! 
Som förband så hängde VCPS med. Länge sen man träffade dom och dom var också riktigt grymma och röjde på som bara den. 
Jag skulle verkligen inte klaga på att leva tour-life. Hur kul som helst! 
 
Malmö pyntade väggarna
VCPS
Dagen efter....
Mot Danmark!!
Alltså... yes! 
2 öl för 28 kr. Kan verkligen inte klaga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0