Skogsröjet 2015

Skogsröjet i år var lyckat som vanligt. Vädret var tyvärr inte lika bra som det brukar men jag klagar inte. Vi frös inte ihjäl och vi lyckades undvika all regn. Det kom några småskurar första dagen men då satt vi i öltältet och jäste så det var inget vi märkte av.
 
Tycker nästan att vi tog det ganska lugnt i år för att vara vi. Okey, första natten satt vi uppe till klockan 6 och gick upp runt halv 8 men annars så var vi ganska duktiga. Jag lyckades dock tappa bort min plånbok sista kvällen men hittade den inne hos personalen i öltältet med alla kort och pengar kvar i den!
 
Hade även med mig min nya kamera som jag tydligen haft en dålig inställning på så många bilder blev i dålig kvalle. Ja, ja.

Lyckades även se hela 2 stycken band under hela festivalen, H.E.A.T och Hardcore Superstar. Storslaget!
 
 
Här står jag med årets bil. Sov så sjukt bra i den!!
 
Emmy - Emma-Maja - Emmy
 
Väktarna var snälla och körde runt Pöscha och mig på flaket!
<3
Obligatoriska Manowar bilden.
 
Langos <3
 
Alltid lika kul när klappstolarna slår ihop sig...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0