Tacofest med jobbkolegorna

Vi är ett riktigt bra gäng på jobbet. Hade det inte vart för mina arbetskolegor så hade jag inte jobbat kvar, för jobbet i sig är inte så vidare kul. Same same varje dag.
 
Om vi nu har det så kul på jobbet så måste vi ju hade grymt kul utanför jobbet också? Eller? 
 
Vi har sjukt kul vart vi än är och det här kvällen var inget undantag. Det blev lite för mycket av det goda för min del så jag ranglade hem och somnade med både smink och kläder på. Jag somnar aldrig med smink på... ALDRIG. Men nu gjorde jag tydligen det. Efter en flaska vin, cider och några (starka) mojitos så orkade jag inte mer. inte så konstigt... Jag brukar klara mig på 4 öl under mina kvällar då jag går ut, haha.
 
Aja, sak samma, kvällen var lyckad. Tack för en super kul kväll kids! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

vad jobbar du med för något ?

Svar: Jag jobbar inom Telenor. Personaliserar och programerar sim kort ^^
Tweak

2013-12-05 @ 16:13:04
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0