Fuskarn

Jobbade över idag då det var sjukt mycket att göra på jobbet, tänkte dra och träna direkt efter men jag var så sjuuukt hungrig så jag åkte hem. På vägen hem gick jag inom butiken och där sålde dom alla glassar för 10 kr. Jag är ju glassoman så jag köpte på mig ett lass och nu sitter jag här hemma och äter chocklad och ska snart trycka glass.
 
Okey, jag åt en fin och väldigt nyttig sallad innan.
Jag tror att det är för att jag inte röker så mycket nu den senaste tiden och då blir jag mer sockersugen än vad jag egentligen är. Fan, jag har ju gaddat hela armen full med godis och glass, det bevisar väl min kärlek för sötsaker? haha.
 
Jag har vart sjukt duktig så det här får väl vara min fuskar dag.
förhoppningsvis så äter jag inte upp allt idag och jag ska nog ge Mats en eller två glassar..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0