Ut på tur

Mats och jag har typ den bästa rundan ever som vi brukar springa. Testade den här för några år sen men då var inte springa min grej, nu älskar jag det!! Det bästa är när man har Mats med sig för han pushar på som fan i vissa backar som jag gärna skulle vilja spy efter... halva. 
 
Vi lyckades faktiskt komma ut 05.30 en dag bara för att hinna innan jobbet. Det var lite overkill för mig, inte själva grejen att springa utan att komma upp. Jag måste snooza ca 30-40 minuter innan jag går upp och jag tänker INTE ställa klockan innan 5! 
 
Jag ska försöka mig på det där med morgonspringet fler gånger för jag mådde så sjukt bra den dagen. Lycklig liksom.
 
Men det där tar jag när Mats börjar jobba shift nästa vecka och måste upp innan 6.
 
Så här ser det ut där Mats och jag springer.
Vacka Oslo!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0