Min moster gifter sig <3

För två veckor sen var vi som sagt i Stockholm en snabbis bara för att få vara med när min moster gifter sig. 
Vi var i St Johannes kyrka mitt i stan där själva vigseln höll hus. Efteråt blev vi hämtade av en partybuss, eller rättare sagt en Russebuss! Alla som följer SKAM eller har någon koll på hur norrmän firar sina sista månader i gymnasiet vet vad en russebuss är.
 
För er som inte vet. Norrmän köper en buss, pimpar den till max av deras föräldrar eller sponsorers pengar och åker runt och super i 1 månad. Perfekt innan alla slutprov. 
 
Men iaf. Russebussen kom och hämtade oss vid kyran och vi åkte mot Spånga. i Bussen spelades massa musik, det fanns massa dricka och det blev en del dans. Till och med lilla mormor röjde på på andra våningen i bussen. 
 
Det blev middag och sen vidre till min mosters och hennes mans bakgård där det bjöds på drinkar och livemusik. 
 
Superglad att jag fick vara med och fira denna dagen.
 
 
Mormor och mamma <3
 
övre bilden : Kusin vitamin
Undre bilder : Bror och jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0