Vill inte ha någon morgondag.

Okey så illa är det väl inte, men typ. Andra PT-timmen igår och vi körde gärnet! Gick skakande hem från gymmet då min PT verkligen hade kört sönder varenda muskel i min kroppen. Intervall löpningen från dagen innan kändes också av.
Idag var Sandra och jag på NMC  ( No More Comfort ) i en timme och jag gick åter hem i ett skakande tillstånd.

La mig ner i soffan en stund och skulle sen resa mig upp för att ordna inför morgondagen.  JAG HAR ONT ÖVERALLT!!! Jag kan seriöst inte stå, sitta eller ligga ner. Det är ju en skön känsla på ett sätt då man vet att man jobbat hårt, men ändå sitt-ligger jag här och tycker synd om mig själv.
Jävlar vad kul det ska bli att jobba dubbelt imorgon. Telenor och Rock In.  Kommer varken orka lyfta (ett) sim-kort eller servera öl.

Nu tycker jag verkligen synd om mig själv!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0