Tjejkvällar VS musikvideoinspelning

Under helgen var familjen på besök igen. Ja, altså inte våra föräldrar eller syskor utan det var Therese och Jimmy. Mats och Jimmys nya band skulle spela in sin första musikvideo så jag hade Therese för mig själv nästan hela helgen. Vi var med en sväng under en av inspelningarna men annars var det bara hon, jag och ölen. 
 
vi var ute en sväng med grabbarna  på kvällarna men annars satt vi hemma en hel del.Vi var i och för sig och gjorde en BFF-tatuering också.
Nu ligger Mats och jag i soffan och känner oss övergivna och våra kamrater är på väg till hem till Sverige igen.
Dröjer säkert inte länge innan vi ses igen då hela den här band-grejen är i full gång. Som vanligt hade jag en grym helg med dom här sköningarna. Love you long time!
 
Har lite bilder från helgen men jag har tydligen tappat bort min laddare och kameran är död.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0