Det går bättre nu.

I två mornar i rad har jag mått bra nu. Alltså, jag menar, jag är glad, jag har energi och peppen är tillbaka. 
Vet inte om det har med helgen som var? Våren, att kunna gå med skinnjacka till jobbet istället för den där fula stora saken? Eller är det för att vi har bokat flyg och hotell till Stockholm, allt klart. Eller.... är det för att jag får lön på fredag? På grund av arbetsgivarbyte så har jag varit utan lön i över en och en halv månad. Alla sparpengar ( vilket inte var så mycket ) är borta och jag har 100 kr kvar. Bra tajming!
 
Att må så här hör inte till vardagen så jag hoppas verkligen att det håller i sig.
Vill inte gå tillbaka till den där sura, griniga, trötta (!!!!!) och fattiga människan igen. Det klär mig inte.
Kärleken är på topp. Framtidsplaner för resor finns och lön på fredag! Tummen upp!
 

Kommentarer
Postat av: andreadoria

Håller med... allt blir automatiskt bra, bara för lite vår är här! ::D:D

Sjukt fin bild på dig & mats, btw <3

2015-03-17 @ 14:45:28
URL: http://andreadolores.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0