Vit månad

Hela januari har jag tänkt å köra vitt. Det gäller inte bara alkohol utan även kyckling och fisk. Fläsk och nöt äter jag inte och har inte gjort på mååånga år. 

Jag har länge tänkt på att sluta äta speciellt kyckling men det har varit svårt då min kropp säger ifrån på en gång ( den la typ av helt under dom åren jag körde helt veg ). Mina naglar är redan så sköra och håret.. ja håret.... vi tar den historien en annan gång.

Jag gick förbi Meny och hittade en del olika veggoprylar som jag köpte med mig hem. Okey att såna biffar är dyra men här i Norge.. fan , måste skaffa mig ett tredje jobb för att ha råd att leva så här. Samt så är utbudet värdelöst.
Måste tillägga att jag hatar (!!!!) att laga mat. Det ska gå snabbt och vara enkelt annars skiter jag i att äta så dom här är ju helt pörfa för mig.
Om jag lyckas hitta tillskott och kanske lite fantasi i kockluvan så fortsätter jag nog leva så här. 

 Sjukt goda! 

Kommentarer
Postat av: frida

http://vilkencirkus.se/risbiffar-med-morot-broccoli-och-fetaost/ grymt goda! Och billiga. Finns fler bra recept

2015-01-15 @ 11:03:57
Postat av: ruffe

Enjoy

2015-01-15 @ 21:17:39
URL: http://theredgentlegiant.blogg.se
Postat av: andreadoria

Jag saknade kyckling sjukt mkt när jag blev vego, QUORN blev min räddning!

Angående hår & klena naglar så måste jag tipsa om tillskottet Original Silicea. Alltså, iaf mina naglar växer som FAN av det tillskottet, mkt hårdare & går inte alls av som innan. Dessutom lite vitare. Inbillar mig att håret mår bra av det också, men jag har inte lika tydliga bevis :D

2015-01-19 @ 14:04:33
URL: http://andreadolores.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0