Nyårsafton 2014-2015

Det här var nog ett av dom bättre nyårsafton som jag har firat på länge. Inte bara att Therese och Jimmy var på besök...eller jo.. det var nog det som gjorde allt så kul.
Men det var ju även att vi för en gångs skull gick ut och åt. Som många vet så fyller Mats år på nyårsafton och hans dag glöms lätt bort i allt nyårsfirande. 
Nu hade jag ordnat bord så på Eldhuset där vi kunde ha några timmar att bara fira honom. Vi fick en hel våning där vi kunde göra precis vad vi ville och firandet blev perekt. Tack alla som var med.
 
Efter middagen drog alla hem för att göra sig i ordning och sen kom folket hem till oss. 
 
Tolvslaget firade vi på takterasen och sen blev det fest fram till nästa dag.
 
Hade råkat komma åt någon inställning på kameran så 1 av 10 bilder blev typ bra. Så tyvärr saknas det ca 10-15 personer på bilderna men sån får det va. Jag la kameran åt sidan och vi levde i nuet och hade skitkul!! 
 
Men bjussar på några bilder iaf..
 
 
Mats och jag fick en kryssning av Sandra och Daniel som vi ska åka tillamman på.
Kommer bli hur kul som helst!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0