Melt Cosmetics Eyeshadow Stack

Jag dör cravingsdöden!
Jag bara måste ha Lovesick "paletten" från Melt Cosmetics. Dom har kommit ut med två stycken stacks - Dark Matter och Lovesick, båda innehåller 4 färger var och en spegel.
 
Dark Matter ska vara en mer neutral stack och Lovesick ska innehålla lite mer färg. Ögonskuggorna sägs vara krämiga, lättarbetade, bra kvalitet och ha väldigt bra pigmentering.
 
Ögonskuggorna går att ta löst och sitter fast med hjälp av magnet så att du lätt kan ta med dina favoriter i väskan.
 
 
Till höger samt längst ner : Dark Matter 
Till vänster samt högst upp : Lovesick 
 
 
Jag är helt besatt av färgen Lovesick från Lovesick-stacken. En djup burgundy färg som ser helt magisk ut på.
Priset är lite saftigt då dom kostar 48 $ för 4 stycken men du får vad du betalar för - Kärlek. 
 
Jag kommer nog inte kunna hålla mig även fast jag har satt köpstop på sminkprodukter.
På sminkningen under så har hon använd sig av Lovesick och den ljusaste färgen i ytterkanterna är Amelie.
SE PÅ FÄRGEN!!! <3
 
Melt Cosmetics kör cruelty free. Me like ännu mer!
 
Bilder tagna från Google.
 

Kommentarer
Postat av: andreadoria

Ja, scheisse vad Burgundy var fager helvete att det är sådana priser! Men är det 48$ för fyra skuggor, eller 48$ PER sskugga? :O

Svar: Det är 48 $ för 4 stycken skuggor + spegeln. Jag har typ letat som en tok på internet och i butiker efter en ögonskugga som liknar men ikke. Nada. Ingenting. Det betyder ju bara att plånboken måste få lida en sväng när jag "råkar" trycka på köp knappen ;)
Tweak

2015-01-21 @ 14:16:04
URL: http://andreadolores.blogspot.com
Postat av: Dordi

Tjena Emma:) du har vel ikke no 'step by step' sminke video eller bild serie??? Skulle gjerne lært noen triks 😉 kram

Svar: hej :)
nej tyvärr men det finns massor på Youtube. är det något speciellt du tänker på? :)
Tweak

2015-03-31 @ 01:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0