Date

Igår hade Mats bokat mig. Han hade nämligen ordnat en date för oss två och jag hade ingen aning om vart vi skulle, visste bara att jag måste hem direkt efter jobbet och göra iordning mig.
 
Runt 18-tiden gick vi ut och startade med en fördrink på Sky baren på Radisson Blue. ( där sket sig min vita månad men hey, jag dricker så jävla sällan så det spelar faktiskt ingen roll. Och när jag väl dricker är det inte direkt mycket )
 
Jag har stor lust att gå tillbaka dit nån gång med ett gäng för det var riktigt mysigt och man såg ut över hela lilla Oslo. Såg vårat hus också, inte så konstigt när vi bor 5 minuter bort
 
Sen vidare till en nyöppnad Braziliansk restaurang. Maten var svingod men på grund av att dom öppnat 3 dagar tidigare så var det fortfarande lite kaos och det förstörde stämningen lite. Väntar gärna 2 månader innan jag drar dit igen.
 
Sen gick vi hem och la oss på soffan och grisade, mätta och belåtna. Såna här dater går jag gärna på igen. Hoppas Mats jobbar mer övertid så att han vill lyxa till det för sin dam ;)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0