Danskebåten

I 60 års present fick Mats och jag en kryssning och Sandra och Daniel och igår lämnade vi Oslo och åkte mot danskt revir. Dagen börjde inte alls bra då jag gått och blivit förkyld. Förkyld = rinnande ögon = smink som blir förstört! Drog lite tidigare från jobbet så att jag kunde få vila lite då jag redan var helt slut och såg ut som sju svåra år i ansiktet. En powernap och en dusch senare så var jag lite piggare men ögonen fortsätter att rinna. Det blev en hel del sitta och rätta till sminket kan jag säga, fy....
 
Men i alla fall,  här hade det fixats,  så när vi kom stod det jordgubbar doppade i choklad med moserande vin samt kex, ost och rödvin i hytten.  Det försvann ganska så fort och vi rörde oss vidare till taxfreen och baren. Pimpla öl och drinkar tills vi bestämde oss för hyttfest igen. Det slutade med att vi hamnade uppe på discot där vi satt och skrattade åt folk och bara körde på fram tills klockan blev 5. 
Vi bestämde oss för att lägga oss innan vi skulle dra på frukosten, så hem till hyttarna, av med sminket och ner i sängen. En stund senare bankar det på dörren och där står Sandra och Daniel och frågar om vi ska gå och äta frukost! Haha, hade inte äns hunnit somna men full som man var gick jag med på det hela och lämnade en grisig Mats i sängen. En av dom roligaste frukostarna på länge då ingen av oss var något vidare nyktra. 
 
Nytt försök med att sova efter frukosten för inte bara skumpa och frulle hade dom ordnat, utan här skulle det även spa'as! Sjukt rutten båt med ett fantastiskt spa! Flera olika pooler med olika temperaturer, inomhus och utomhus. Konstiga duschar och bastun, pooler i mörka rum, bar med mera. Kan vara gött med lite sömn så att man inte somnar i poolen som en viss Mats gjorde.
 
Stort tack till Sandra och Daniel :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0