UNIF Trench Boot budget

Jag har fått många komplimanger över mina UNIF kängor och nu har jag hittat en budgetvariant för er som har svårt att hitta UNIF kängorna eller inte vill lägga närmare 3000 kr för ett par skor. 
 
 
Budgetvarianten kommer från märket RX och är Caroline Roxy's egna märke som hon nyligen släppte på Bubbleroom. Jag tycker att det är en riktigt snygg budget variant och kommer säkert slå till på ett för att ha hemma när mina kära UNIF skor inte orkar vara med i leken längre. Det är ju ändå mina favoritskor men vet inte om jag vill lägga den summan på ett till par. 
 
Direktlänk till skorna HÄR och priset ligger på hela 599 kr och är i skinnimitation.
 
 
Bild över : Roxy Survival Boots
Bild under : UNIF Trench Boots
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0