Konsert

Yes, nu i helgen var det konsert med Gotham Saint och Lizzy Devine. Jävlar vad bra det var.  Therese och Jimmy kom redan på torsdagen och vi åt körv och kollade på film. Sen på fredagen drog jag iväg och jobbade. Tror det kan ha varit den längsta arbetsdagen i mitt liv. När klockan äntligen blev hemgång så skyndade jag mig hem, lärde Therese göra Pina Coladas, slängde mig i duschen och sen vidare till att slänga på nytt smink och fixa håret. tvåmannafest och 25 pina coladas (var) och några Hot Shot senare drog vi till Qadis och mötte upp grabbarna och fölka. 
 
Grabbarna utförde en strålande spelning. Det lär riktigt bra. Klockan 2 blev det vidare hem för efterfest. Alltså, jag tror jag aldrig har gått hem tidigare från krogen så här många gånger som när Therese och Jimmy har vart här. Det betyder bara en sak. Vi har roligare när det bara är vi och några till. Vi behöver inte den här stressen som alltid är när man är ute på byn. Ja, man säger byn i Norge.....
 
Jag hade en riktigt rolig helg. Jag vill göra om den igen!!  Det som suger lite är att nu kommer ju inte Therese och Jimmy komma på ett tag. Vi får vänta ända fram till nyår.  
 
Självklart har jag snott alla bilder från Therese.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: therese thunell

det suuuuger att det är så länge kVA innan vi ses =(

2014-11-12 @ 21:03:08
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0