Rita Hazan Root Concealer

Jag skrev om den här root concealern för länge sen men jag måste bara göra det igen. 
Den är till för att täcka grått hår och vidrig utväxt., Eftersom jag inte har färgat håret på över 1 år så använder jag den så fort jag vill att mitt hår ska se mer fylligt ut. Den är ju rena mirakelsprayen, fan vad jag älskar den. Den finns i flera olika färger och passar pörfa till att få håret att se fylligare ut eller som en akutlösning om man inte hunnit färga utväxten. 
 
Nackdelen är dock att den finns inte i Norge, den finns inte i Sverige, utan den finns typ bara i AMERIKAT!! 
Jag har köpt den på Sephora då jag var i USA ( båda gångerna ) och jag bara älskar den. Nu tog dock min slut och jag kände mig så... så hjälplös. Hur ska jag lyckas skaffa mig en ny? Köpte en liknande spray på Sephora i Stockholm men den var inte alls lika bra och den kostade 500 kr flaskan. ORKA. 
 
Här om dagen fick jag en lite försenad födelsedagspresent, två Rita Hazan!
Frida kom hem från staterna för en vecka sen och då smugglade hon med sig dom i väskan.
 
Om det är något som vet vart man kan köpa dom utan att frakten ska kosta multum så säg gärna till.
This is tha shit. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0