Det där finbesöket

Jo för några helger sen så kom min bror på besök och jag har nu lyckats ladda in bilderna på datorn. Det var inte så många som jag trodde att det skulle vara för tid med kameran, det hade jag tydligen inte. 
 
Patrick och Fredrik kom hit under fredagen och vi började med att äta lite mat. Sen drog vi vidare till Rock In och sen vidare till en annan klubb. Till slut fick jag ge upp för att dricka i den där takten blev lite för mycket för mig. 
 
Dagen efter drog vi vidare till O'learys för att kolla på Sverige - Ryssland matchen, åt mat och ja, vi drack väl en hel del öl igen. Sen vidare för mer öl på olika ställen samt lite drinkar på tiki tiki baren Aku Aku. Tog en pit stop hemma hos oss och sen ut igen. På söndagen var jag helt förstörd men jag hade en helt fantastisk helg. Bra drag och bara det att min bror kom till Oslo för att hänga med oss, ja det klagar jag verkligen inte på.  Man blir så glad av lite besök. Att folk orkar ta sig hela vägen hit för att dricka dyr öl och hänga med oss.  <3
 
Gör lätt om det här! Bror, du är välkommen hit när du vill. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0