Nydalen

Jag har fortfarande inte försökt fixa min dator. Bara tanken av att mäcka med sånt gör min trött.
I helgen var vi i Nydalen och badade ett gäng och då hade jag iallafall med mig telefonen så kan bjussa på ett litet inlägg ändå.

Nydalen har blivit min favorit badplats här i Oslo. Urban style. Med tanke på att man badar i Akerselva som går genom halva Oslo så är vattnet väldigt varmt. Då måste jag påminna er om att jag badar helst inte om det inte är minst 27 grader i vattnet. Men nu har det varit över 30 grader i skuggan så man har inte direkt haft något val.

Det bästa är nog att man slipper all sand och det verkar som om folk inte vet om det här stället för det finns alltid gott om plats att lägga sig på.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0