Häng i Hälsingland

Såååå. Datorn fixad! Typ. Den är väldigt varm... 
Aja nog snack om den, ska inte nämna den igen på ett tag..
 
Fick över bilder från när Mats och jag drog till Hälsingland och hängde i Skärså, Gullgruva och glada Hudik. 
Älskar att åka hem till Mats föräldrar för deras hem är alltid så himla mysigt. Och deras landställe ute i Gullgruva var det verkligen inge fel på heller. Vi badade i sköar, pool och bäckar. Solade, åt mat, åt mer mat, träffade mina ( !!! ) vänner och bara jäste. 
 
Vi åkte över till Hudik för att träffa Hanna, en gammal arbetskamrat från Oslo. Åt lunch och snackade skit. 
 
Åkte även till stråtjära där vi hängde med Micke och Tommy. Grillade och spelade Neger å president tills klockan blev allt för mycket. 
 
Vi hängde även ute på skärgården och drack en öl och kollade på vattnet. 
Minst en gång om året måste jag få mig lite landtlighet... kan man säga så? Aja, ni fattar. Jag måste bort från storstaden och åka in i skogarna och skärgår'n ett tag.
 
Dags för en bildbomb! 
BAM!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0