1 Jan, 2014

Hej hej, här har ni en trött tjej. Trött men inte bakis! Vi började dricka ganska tidigt igår, runt 3 typ och slutade runt 5-6 på morgonen. Jag lyckades få i mig hela 2 1/2 öl och 2 cider i löpet av dom timmarna. Men jag hade super trevligt och det var ganska kul att se hur folk bara blev allt fullare in mot småtimmarn. Vi hade fest hos oss, vilket inte var planen! Men det var så trevligt här och nära och kära bara rullade in. Tror aldrig vi har haft så mycket folk här. Var duktig och städade hela lägenheten (moppa, dammsuga, skura, yeah, you name it ) + duscha innan jag la mig. Idag har vi bara legat i soffan och grisat så bilderna orkar jag inte hålla på med idag, men dom kommer imörn.
 
Hoppas alla hadde en fin nyårsafton och att starten på det nya året inte börja allt för dåligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0