Stockholm bokat!

Ja, eller jag har ju inte bokat biljetterna än men jag har fått ledigt från jobbet.
Måndag kväll den 14 april flyger jag hem till Stockholm och stannar en hel vecka. Det är inte säkert att Mats kan följa med för att han måste in i studion och hem till Söderhamn. Kan inte komma ihåg att jag har vart iväg från Mats en så lång tid förut så det kommer att kännas för jävligt...
 
Så, mina kära vänner i Stockholm. Jag hoppas verkligen att ni kommer hålla mig sysselsatt. Jag vill hänga med min familj och försöka träffa så många av mina vänner som möjligt.
 
Boka inte in något annat än mig under påsk <3
 
Smell you later.
 
 

Kommentarer
Postat av: stina

Woho, längtar! :)

Svar: Oh jag också!! <3 Kommer bli så kul å träffa dig. Ut och äta och bara snacka skit. :D
Tweak

2014-03-10 @ 17:22:08
URL: http://artofecho.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0