Santa Monica och Venice

Alla vi 4 gick upp tidigt idag och stack ner till gymmet och poolen. Ett fantastiskt sätt att starta morgonen på. 
Senare drog vi vidare till Santa Monica och hyrde cyklar. Vi cyklade hela vägen till Venice, okey inte för att det är så lång men det är en fin tur längst stranden. 
 
Senare åkte vi vidare till ett observatorium för att kolla in stans bästa utsikt. Vi satt fast i L.A's rusningtrafisk i två timmar men när vi väl kom fram var det värt väntan. 
 
Jag är helt slut och orkar knappt hålla upp ögonen, ville bara slänga ut inlägget så att ni har nått att sura över. Ni kan sura över att ni börjar få det kallt och att ni är avis på oss. 
 
God natt... eller ja.. god morgon för er då kanske?
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

Vad brun du börjar bli! Lite ovanligt att se , men fint

Svar: Ja det händer inte så ofta att jag får färg men när det väl gäller så gillar jag att ligga i ;)
Tweak

2013-09-19 @ 12:20:05
URL: http://linkansfru.blogg.se
Postat av: Nina

Älskar verkligen dina solbrillor! Du passar verkligen sjukt bra i dom :)) puss

Svar: Tack. Jag diggar dom också :D
Tweak

2013-09-20 @ 00:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0