Nike Air Max

än så länge har jag bara köpt på mig 6 par skor. Inte illa pinkat. 
Här är gårdagens inköp. Super nöjd. Det är alltid så mycket roligare att shoppa när det är billigt. 
Har länge velat ha ett par sneakers som jag kan ha till vardags och inte bara till träning. 
 
350,- ... Det kan jag leva med! 
 
Nu måste jag göra mig i ordning för Mats och jag ska iväg till Universal Studios på premiären för deras Helloween Horror Night. För er som kollar på Walking Dead...  Dom har byggt upp hela fängelset och staden från säsong 3. Det här har bara öppet på natten så det kommer bli jävigt kul se vad dom har hittat på. 
 
Mer info om det här senare.. Ha de!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0