JETSKI

Mats och jag bokade in oss på en 90 minuters Jetski tour runt Key West. Det här var något av det roligaste jag nånsin gjort. Jag har inte körkort, kan inte åka moppe och kan verkligen inte skejta. Cykla kan jag och det är den ända känslan av speed som jag själv kan bestämma över. Men man är ju ganska försiktig nu på äldre dagar ( ja, jag vet att jag låter gammal men jag är gammal också! ).
 
Så att få sätta sig på en jetski, vilket jag aldrig gjort förut, var helt fantastiskt. 
Vi delade på en då jag aldrig kört något liknade och Mats fick börja med att köra. Hur kul som helst. 
Sen var det min tur. Gasen i botten säger jag bara. Jag seriöst skrek för att det var så kul och Mats satt bakom och bara skrattade, säkert av rädsla. 
 
Adrenalin kick from hell! Jag älskar det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0