Fort Lauderdale

I nästan en vecka höll vi hus i Fort Lauderdale, lite ovanför Miami. Vi hade bestämt oss för att bara slappa och sola och inte bry om oss nått. Vi hade ju ändå legat i ganska fint med aktiviteter den första perioden på resan.
Vi märkte snabbt att vi blev rastlösa och den ena dagen då det var dåligt väder visste vi inte alls vad vi skulle göra. 
 
Vi åkte till USA's 4e största shopping center, vi gick vilse och shoppade på oss en del fina prylar. Fast ja var jävligt duktig den här gången på att köpa det jag vill ha och inte bara köpa för köpandets skull vilket jag ofta kan få för mig att göra. Jag tror Mats tog över den delen den här gången då han bar många fler kassar än vad jag gjorde. Men det var fina grejer han fick med sig hem..
 
Annars har vi gått massa power walks längst vattnet och i national parker, ätit väldigt god mat, druckit oss fulla på inte alls så goda mojitos, solat och självklart badat sjuuuukt mycket.
Vi började oftast i poolen, efter några timmar gick vi ner till stranden ( 2 minuter bort ) , och så badade vi i det fantastiskt sköna och varma vattnet. Man kan ju inte annat än älska Floridas kust.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0