Djuphavsfiske

Vi gick upp redan runt 4 tiden den är morgonen för vi skulle på djuphavsfiske!! Det här var Mats idé för fiska är något han gillar men jag, ja jag har aldrig gjort det förr. Okey, när jag var 10 år och metade eller kastade lite men alltid fick upp sjögräs. Räknar inte det som fiske. 
 
Nu skulle vi köra på stort. Vi behövde bara ta båten 30 minuter ut innan vi släppte ner ankaret. 
 
Det hela började ju väldigt bra då både Mats och jag fick upp fisk på första kastet. Sen visade det sig att Mats var "the fish whisperer" och bara drog upp fisk var och varannan minut. Jag var inte så dålig heller, jag fick upp några stycken jag också men kanske inte lika många som Mats.
 
Jag har även sjukt svaga handleder så ibland kändes det som om jag skulle åka ner i plurret så karlarna fick rycka in. 
 
Vi tar bara bild med en av fiskarna för det skulle bli svårt att hålla upp alla dom andra. Så det så. 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

Haha ser er på pensonärshemmet och visar upp er fiskbild när ni står bredvid varandra för alla som vill se. Kommer du ihåg mats... och han svarar vaaa... var och varannan gång. Underbart

Svar: Hahaha. På dom gamla goa tiderna... ;)Men kul vad det ^^
Tweak

2013-09-15 @ 18:59:44
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0