20.11.2013

VIlken bra dag det har varit idag. Super lugnt på jobbet. Jag satt sista timmen i soffan och kollade på TV och åt choklad tiils att jag mådde illa.  Måste tilläga att chokladen var inte äns god utan jag tröck i mig så mycket jag kunde bara för att det fanns. Ja, jag vet, jag är tjock på insidan! Hetsäta = min svaghet.
 
Efter jobbet drog jag ut med Jocke och lekte med hans kamera men det börjar bli riktigt kallt och vidrig ute så vi drog oss tillbaka. Väl hemma hade Mats lagat en sjukt god middag. En kyckling, röd curry gryta, eller ja, en Paneng Gai som det heter. Efterrätt fick jag också. 
 
Sen ner på Kråkan som ligger 1 minut ifrån oss och kasta i mig en öl med Jocke och Mia och sen hem igen. 
Nu är det dags för soffan och  Walking Dead !!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Mömmms!!! Love Walking dead :*

2013-11-21 @ 00:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0