Y.R.U BLOQ

Asså ge mig!!
Ibland stör jag mig på att jag har små fötter. Har letat runt på nätet som en toka efter storlek 36 och hittar dom bara på en sida.
Visst dom blir inte så där överdrivet dyra men eftersom dom kommer bli skickade från Americat så kommer det bli en fin tull på skiten och det ooorkar jag inte.
Jag har hittat dom på andra sidor som till och med säljer dom för en billigare peng men då har dom bara 38 uppåt.
 
Jag har typ två alternativ :
 
1. Köpa 36orna som jag hittade och riskera en äcklig tull som säkert kommer kosta mer än vad skorna är värda.
 
2. Vänta tills September då jag ändå ska dra till staterna och så beställer jag dom till ett av hotellen som jag ska bo på. Då sparar jag pengar på tull(!!) och frakt!
Problemet är bara att det är sjukt tråkigt att vänta till September, jag vill ha skorna NU.
 
Går man in på Y.R.U's hemsida så går det inte att beställa till Europa. Det S.U.G.E.R !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0