MAX <3

Alltid lika jobbigt att åka hem från den här grisen. Han blir så sjukt glad varje gång jag kommer dit och är efter mig stup i kvarten. Han ska till och med följa med när jag går på toan annars står han där utanför och skrapar på dörren. Vi har tre våningar i vårat radhus och den nedersta där jag sover håller vi hundfritt så att Mats och andra som inte tål hundar också har en chans att chilla. 
Varje morgon hör man hur Max står vid grinden vid trappan och gnäller och ylar och så fort man kommer upp så trycker han sitt allt förstora huvud mellan trappstegen.. eller han försöker.
 
Man kan stå och prata med mamma eller hålla på med mobilen och helt plötsligt lättar man från marken och man har en Max mellan bena. Han älskar tydligen att göra så.. han älskar även att hålla hand/tass. Sitter man på golvet eller om han sitter i en stol brevid så måste man hålla tassen annars kommer han kraffsa tills man tar den.
 
Men sitter man i trappen så sätter han sig gärna nått trappsteg över och slänger upp sin tass på axeln och sen jäser han. 
 
Han har en så otroligt skön persornlighet. Gud vad jag saknar den där hunden! <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahaha jag dör av sötma! Rottisar är jävligt fina vovvar, min bästis Johan hade en rottis som var det gulligaste EVERZ. Björnansiktet! <3

2013-05-28 @ 15:34:37
URL: http://andreadolores.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0