Agua Rouge - Make Up Forever

Vill du ha ett läppstift som håller? Då borde du verkligen pröva Aqua Rouge från Make Up Forever!! 
Haha reklam varning för dom där två meningarna va? 
 
Men i alla fall... jag testade Aqua Rouge när jag inne på Sephore i Stockholm. Tänkte kolla hur det sitter då jag har läst mycket bra om den. Så jag gick ute och drack lite öl, rökte och slickade mig på läpparna som jag gör ganska ofta då jag röker Black Devil ( chocklad cigg typ ) . 
 
Eftersom att jag inte alls är van att ha färg på läpparna då jag har så mycket runt ögonen bestämda jag mig för att gå och tvätta bort färgen. Började med lite papper, gick inte bort. Blötte pappret och gnugga, gick inte bort! Tog tvål och gnugga ordentligt, GICK INTE BORT !!! Pappret hade ingen färg på sig och det ända som försvann från mina läppar var en gnutta glans, all färg var kvar.
 
Som tur var hade jag inte prövat nån stark färg så fick bara trycka på med massa puder och nude läppstift. 
 
Men för er damer som gillar att ha färg på läpparna... KÖP DEN HÄR! 
 
Jag lovar att den dagen jag måste ha färg på läpparna så kommer det vara Agua Rouge från M,A.F
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0