1 Maj

Vilken dag. Röd dag, fullt betalt och ledig, NICE!
 
Jag och Mats bestämde oss för att vi skulle sova ut ordentligt men vi vaknade istället innan 8. Tänkte dra till gymmet men det var stängt, öppnar först om 2 timmar så bestämde oss för att ta en power walk istället. Vi har hittat DEN perfekta rundan.
 
Sen blev det dusch, frukost i soffan och Lost på TV`n. Den serien är så sjuuuuukt bra så den är värd att ses på nytt. Kan inte sluta tänka på den och det här med cliffhanger... det är verkligen deras grej. Det där kan dom!
Bra serie helt enkelt, har du inte sett den så se den!!!
 
Efter lite griseri i soffan klädde vi på oss och drog till Delicatessen och käkade byns bästa tapas.
Träffade även upp Louise, Jocke och Peter på Ryes för att ta några öl innan jag skulle hem och plåga Lost igen.
 
En helt perfekt dag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

men hallå vad gott!!! Kommer ihåg när du åt första gången och vi hade handlat nuggets åt dig för du vägrade smaka, sen åt du upp alla hahaha bästa <3

En margarita night med lite bläckfiskringar i sommar då??!!!

Svar: Hahaha jag kommer ihåg det så väl ;) Du jag kanske kommer hem redan den torsdag 23 maj. måste fixa id kort och grejer
Vi kanske kan ta en middag då? :)
Tweak

2013-05-06 @ 17:10:04
URL: http://linkansfru.blogg.se
Postat av: frida

Its a dejt

2013-05-09 @ 08:24:38
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0