Vulcano Bomb

Igår träffade jag upp Louise för en liten eftermiddagsöl. Oh gud vad jag har tänkt på den där ölen länge. Jobbade hela helgen så hade ingen chans att sätta mig nånstans för att chilla. Det har vart otroligt mycket jobb och träning nu den senaste tiden så jag hinner ju inte träffa mina vänner.
 
Men som sagt, igår träffades vi, satt ute och drack en öl. Gick till Ryes och drack några fler, drog till Aku Aku som är en Tiki tiki bar, och där beställde vi oss en vulcano bomb! Den var stor, pimpad och den brann. Den smackade dock bara sprit men den gick ner ändå.... efter att vi hade slängt i oss all frukt som fanns i, på och runt drinken.
 
Lyckad kväll!!
 
<3
 
3 för 100, nice price!
 
 
Nom nom nom...
 
 
Humöret var på topp!
 
<3
 
Haha.. nu börjar vi nog bli lite sliriga <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

mums va gott de där såg ut !!

2013-03-16 @ 03:07:23
URL: http://moonzanna.se/
Postat av: frida

Alltid lika snygg!!!!

2013-03-17 @ 21:23:35
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0