Resa

Så jävla NICE!
Mats och jag kommer fira våran påsk i Berlin. Hotell och flyg är bokat och klart och det kommer bli så jävla mys. Att få komma bort lite,  dricka god öl ,spa'a och slippa jobba!
 
Känns fint med en liten mellanresa innan vi kör USA rond 2 i September.
 
USA resan kommer i år bli tillsammans med Tessan och MIcke som även ska gifta sig i Vegas. Tror det här kommer bli en toppen resa. Mer info kommer, jag lovar. Känns som att jag vill berätta alla våra planer men jag väntar gärna tills vi i alla fall har bokat biljetterna.... vilket vi troligen gör inom 2 månader!!!!! *PEPP*
 
 
 
Nu är det snart dags att gå och lägga sig så att jag inte dör tröttdöden imorgon... 
Sleep tight!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0