Oväntat besök.

När Mats och jag satt i bilen på väg upp till Söderhamn så la jag upp en bild på instagram och skrev vart jag var på väg. Plötsligt skriver Amanda och frågade om vi kanske kunde ses. Hey, när jag såg jag den där tjejen sist? Det var i alla fall evigheter sen och nu när hon äntligen är hemma en stund från Australien så måste man ju passa på. 
Sen får jag reda på att även Micke är upp i sin stuga i Hellsingland och vi planerar att vi ska ses alla tre.
 
Det här är två människor som jag umgick väldigt mycket med när jag bodde i Stockholm och jag tackar verkligen inte nej! Jag skippar till och med den berömda Wernerson grillningen som Mats föräldrar skulle bjuda på sen på kvällen. Men jag vet att det kommer fler gånger då vi ska grilla där, den här chansen får man bara inte missa!
 
Vi bestämmer att dom kan komma ut till oss ute i Skärså. MYS!! Fick även träffa dom en snabbis på söndagen också.. vilken tur har inte jag! <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0