Helgens bröllop

Jag tror jag gillar att gå på bröllop. Att två blir en, så mycket glädje och bra stämning. Hur mysigt som helst ju!!!
 
Det var Mats bror som gifte sig och det hela hölls i Hellsingland på en superfin bygdegård. Det var ett enkelt bröllop som innehöll många fina detaljer och det gjorde så att det enkla kändes så pampigt. 
 
Brudparet kom in, hon barfota och med deras son med sig, en kör som stod under en ek bredvid församlingen. En super fin vigsel och sen kast med lavender på brudparet då ris inte är det bästa alternativet för pippifåglarna. Sen var det mat och fest. Jag åt den bästa tårtan ever måste tilläggas, en typisk svensk jordgubbstårta men satan så god den var! 
 
Man blir nästan lite sugen på att gifta sig när man går på bröllop haha!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

you can do it så fotar jag och äter tårta haha

Svar: Blir det nått så lovar jag att du får vara fotograf ;)
Tweak

2013-06-13 @ 12:36:45
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0