HELG <3

En riktigt grisig dag har det vart idag. Sjukt skönt med helg, som jag har väntat. Hela veckan har vart så jävla tung. 
Vaknade upp imorse, utvilad och på bra humör. Trodde klockan var runt 10-11 men ack så fel jag hade, 07.30 stod det. ORKA!
 
Låg kvar en timme och kollade in stuff to do under kommande USA-resa som vi ska åka på om EXAKT TVÅ MÅNADER!!! 
 
Sen en löprunda innan vi drog ner till stan. Handla lite grejer som behövs för att överleva, du vet, smink-remover, strumpor, nån top, hårband.. ja you name it. Väldigt viktiga saker!
Pride festivalen är  i full gång och det var kul att se folk man kände i tåget. Starkt jobbat folkens. Det är svinkallt och spöregnar men ändå festade dom loss som bara fan. Vi sprang iväg och gömde oss i ett öltält innan vi drog vidare och käkade hamburgare på Grill's Ville uppe vid Frogner. Bra hak men inget slår Illigal Burgers.
 
Nu blir det godis, bullar, chips och LOST. Tur att vi var ute och sprang imorse......
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

Emma my dear, kan jag inte komma förbi nån dag??? Kan komma vilken dag som helst förutom udda helger.

Svar: Jaa det hade vart super kul! Jag är ledig alla helger förutom sista i Juli. Augusti vågar jag inte säga nått om förutom att vi drar till USA den 29e ;)Hade vart sjuuuukt kul om du kom :D
Tweak

2013-06-29 @ 21:27:35
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0