STARK!

Eller ja det är i alla fall vad jag tror att jag är.... just nu. 
Kom precis hem efter ett dubbelpass på gymmet. spinning och shape, magstyrka. 
 
Känner mig skitgrym. Kanske för att det var över en vecka sen jag var på gymmet. Jag känner redan nu hur mycket bättre jag mår och hur  mycket gladare jag är. 
 
 
Har hamnat i en period där jag bara vill ligga på soffan och trycka godis och skulle gärna vilja äta typ all snabbmat i världen. Tur att jag inte äter kött, annars hade jag vart körd. Fast food junkie som jag är en gång var.. 
 
 
Btw. Idag köpte världens bästa pojkvän en biljett till Skogsröjet till mig. Om två veckor blir det röck and roll på campingen och vi ska grisa till alla fantastiska band. Får se om jag lyckas bli full i år. Kanske en dag? Kanske lite berusad iaf... 
Förra sommren lyckades jag bli full en gång på två festivaler.. jag suger på att dricka...........
 
Bjussar på en svettig bild.
 
PUSS på er. 
 

Kommentarer
Postat av: therese thunell

puss påräj snygging! saknar dig!

Svar: Saknar dig också! Jätte mycket!! <3
Tweak

2013-07-16 @ 22:56:42
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0