fail

I fredags var jag ute och drack några öl med Jocke, kom hem och satte mig vid datorn. Jag och Mats hade småtjafsat lite så jag var sur och envis och ville inte lägga mig i sängen på en gång. 5-åringen som jag blir när jag blir sur så skulle jag byta lösen på datorn, bara så att Mats inte skulle få låna den nå mer.

nu är det Söndag , jag tänkte kolla igenom bilderna från helgen och blogga lite men det visar sig att jag inte kan logga in... JAG KOMMER INTE IHÅG MITT NYA LÖSEN!!!!
Bra Emma-Maja, bra!

Får väl försöka börja gilla den här äckliga blogg appen då!

Kommentarer
Postat av: frida

Det är inte lätt när det är svårt :)

Svar: Verkligen inte! Hoppas det løser sig :)
Tweak

2013-01-13 @ 19:43:45
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0