Lördagsmys med Frida!

Igår var typ en av dom chillaste dagarna ever. Inge jobb, lyckades komma till gymmet och gjorde bra ifrån mig, städade hemma och sen en snabb utekväll med Frida.
 
Jag gillar att sitta ute och dricka öl men jag är inte så förtjust i hela det här ut och härja på helgen grejen. Fullast vinner!! Nej jag gillar att dricka öl, chilla, snacka skit och bara ha det trevligt. Igår möttes Frida och jag på Rock In runt 5-tiden och var hemma runt halv 12. Det vill säga, man går innan alla jobbiga fyllon kommer!
 
Tack Frida för en super grym kväll <3
 
Bjussar på ett litet bildspel... Det brukar spåra lite när kameran kommer fram och vi bryr oss inte om att vi stör alla med den starka blixten ( som vi försökte ställa om men så fort man satte på kameran igen så blev den lika stark igen ) . Många bilder togs med andra ord.
 
 
 
 
Sen kom även den här snygging.
 
 
 
Blekast vinner!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Helvete vad snygg du är i håret, jag blir ju IRRITERAD! :D Fixa mitt nästa gång du är här, äru rar! ;)

Svar: Haha tack! Söt du är, men du är ju sjukt snygg redan. Hur ska man kunna göra dig snyggare? ;)
Tweak

2013-02-11 @ 12:36:31
URL: http://andreadolores.blogspot.com
Postat av: Stina

Vad fin du är i brunt hår! :)

2013-02-13 @ 17:38:02
URL: http://artofecho.WordPress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0