Sko Cravings

Jag har kommit in i en sån period då jag bara vill köpa skor. Jag tror att det kommer komma in ett par nya skor till min garderob inom det kommande halvåret. Känner jag mig själv rätt så vet jag, att vill jag ha nått sjukt mycket, då kommer jag att köpa det. Och just nu är dom här skorna några av dom som jag inte kan sluta tänka på.
 
 
Jeffrey Campbell - Big Rum Moto 
 
Jeffrey Campbell - Jett Black 
 
Roots
 
Senso - Bessie ( dom här finns i så många olika utföranden och jag vill ha alla ) 
 
Senso - Britney
 

Kommentarer
Postat av: Regina

De översta vill jag också ha!! Hade jag inte lagat här med nyopererad fot och ska gå med gips i minst 6 veckor så hade det kanske känts mer reellt men det får nog vänta :-( Men de är SÅÅ snygga!

2013-12-01 @ 13:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0