Takhäng

Jag jobbade inte övertid igår . Fantastiskt skönt faktsiskt... Jag har jobbat sjukt mycket den senaste tiden känns det som och jag börar bli riktigt less på det. Tur att det bara är några dagar kvar innan Mats och jag sätter oss på planet till Amerikat.

Igår efter jobbet satte vi oss ett gäng på vårat tak. Vi tog med bandare, kasetter och lite dricka.
Man måste ju passa på att njuta av dom sista varma kvällarna. Tog en hel del bilder men dom får jag lägga upp i morgon för nu måste vi göra i ordning maten för vi ska upp på taket igen och grilla.
 
Btw.. jag är ledig första helgen på eeeevigheter. Åkte till jobbet i morse, starta maskinen och PANG. Där gick den sönder och jag får ledig hela helgen! Wooohooo säger jag.. buuuuuu säger plånboken....och jag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0