Berlin dag 1

Jag och Mats åkte iväg till Berlin över påsk. Vi hade det så sjukt bra och det vart väl lite väl mycket av det goda kan man säga. Jag tycker att det är så svårt att låta bli att inte äta eller dricka sånt som är sjukt onyttigt. Men hey, är man på semester så är man och då får man göra vad man vill!
 
Vi bodde på fel omåde men hotellet var helt fantastiskt, helt klart den bästa frullen jag käkat på ett hotell. Då räkar jag inte med Cosmopolitan i Vegas för deras frulle var en frulle/lunch så det saknades massa pålägg och annat som man är sugen på på morgonen.
Men här på Pullman hotel fanns ALLT! Man visste inte vart man skulle börja och vi åt allt för mycket varje morgon. Dom hade även sjukt mycket olika kalkon/kyckling pålägg vilket andra hotell aldrig har. Yeay, glad tjej.
 
Kör dag för dag för annars kommer det bli ett sjukt långt inlägg.
 
Vårat rum. Lite tråkigt men sjukt nice med så mycket plats.
 
Toabild, ett måste.
 
Vi bestämde oss för att äta lite mat och kolla in kartan.
Första dagen gick vi runt och mest yrade tils vi hittade ett ställe som gjorde sjukt goda drinkar.  Där fyllnade vi till och redan klockan 8 var vi hemma igen och då hoppade vi in i ångbastun.
Hej hej gamla paret....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0