New in, Jeffrey Cambell

Har inte bloggat på ett tag för att jag har jobbat så otroligt mycket och har haft en massa skit att ta hand om.
Inget jag direkt ville blogga om.
 
Men nått som jag vill dela med mig av är att jag äntligen har skaffat mig ett par JC skor. Jag förstår inte varför jag inte gjort det tidigare, jag som ÄLSKAR skor.
 
Men nu har jag i alla fall köpt mitt första par Jeffrey Cambell skor.. bättre sent än aldrig.
 
Ikväll skulle jag helst vilja gå ut och inviga skorna men det blir nog soffan. Hade Therese eller Nina knackat på dörren så hade det inte vart nå snack om saken... men det är bara att dagdrömma vidare. ..
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja om man ändå hade haft ett privatplan m pilot! Då hade jag kommit på direkten!!! :D puss

2012-09-23 @ 00:12:08
Postat av: therese thunell

bajs att vi inte är där…..jag skulle göra vad som helst för att få slå klackarna i taket med ér just nu <3

2012-09-24 @ 15:16:47
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0