Gymmet var stängt

Jahapp... Här vaknar man 07.45 på en söndag utan att väckarklockan ringer. Ligger och grisar lite i sängen innan man sticker iväg till gymmet. Bara några meter från lägenheten kommer vi på att gymmet öppnar ju inte först klockan 10. kul.
Vi bestämmer oss för att ta en powerwalk istället för att vänta.
 
Passar jävligt bra för mig för jag har träningsvärk from hell från passet igår.
Träningsvärk är värkligen hat-kärlek. Man hatar det för att det gör ont men man älskar det bara för att man känner att man har  jobbat hårt.
 
Nu blir det till att damsuga, duscha och sen vänta på att Mats föräldrar ska komma på besök.
 



Kommentarer
Postat av: therese

men ååå typiskt ju…..

Så kul med svärförälder besök!! =)

Svar: Ja verkligen. men det var som sagt tur i oturen. hade jag gått på gymmet hade jag kört hårt och skulle säkert inte kunnat gå imorgon.. knappt så jag lan det idag. nu blev det power walk istället! :)
Jaaa super trevligt. blir middag ute ikväll! Nice :)
Tweak

2012-09-02 @ 10:39:07
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0