Bra jobbat H&M

Äntligen har dom börjat få in mindre storlekar på Jeans.
Jag var och prövade ett par jeans på H&M en gång, 1 år sen kanske, ett par 26or för det var den minsta storleker jag hittade. Dom var verkligen för stora och frågade om dom istället hade några i storlek 25 eller 24. Då skrattade en personal-hona åt mig och pekade mot barnavdelningen. Asså jag är verkligen inte den ända som använder 24-25 i byxor så jag förstod inte alls vad hennes problem var, surfi..a
 
Jag gick till ett annat H&M med bättre personal och där sa dom att dom får in kanske 1-2 par i storlek 25 och dom tog alltid slut, DIREKT!
 
Idag gick jag in på H&M och såg ett par 25or så roffade åt mig dom direkt och gick in och prövade dom. FÖR STORA!
 
frågade då en av personalen ( även fast jag visste att svaret skulle bli nej ) om det fanns några 24or och hon sa faktisk ja. WOW.
 
Dom ska börja få in fler par i mindre storlekar!! DÄ Ä NICE!
 
Jag är ett stort fan av Levis men ibland behöver man ett par jobb brallor eller ett par byxor som man bara kan klippa sönder och få leka lite med.
 



Kommentarer
Postat av: Emy

Har precis samma problem och får också höra att jag kan gå till barnavdelningen, det är surt!!

Svar: Så otroligt fult gjort av personalen tycker jag. När jag får lön ska jag in på hm och pröva ett par 24or. har vart fattig och inte vågat mig in i nån butik än;)
Tweak

2012-09-26 @ 21:11:53
Postat av: Emy

Det låter bra det, lycka till! =D

2012-09-27 @ 12:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0