Mot Vegas!!

Äntligen så var det dags att ta farkosten och röra sig mot Las Vegas!
Senaste tiden så har jag blivit sjukt trött så fort jag har satt mig i en bil, ett plan  eller en buss..Kan inte hålla ögonen öppna och blir helt tung i huvudet. Så vi lämnade ett regningt L.A och jag vaknade upp i en solig och varm öken.
Värmen steg ganska snabbt ju närmare Vegas man kom!
Mitt i ingenstans.
Det står faktsitkst en öde skolbuss längre ner. Vi vågade inte gå ner för vi såg framför oss att det kommer bli rena rama skräckfilmen utav det hela.. lodisar och gud vet vad som bor där nere! haha.
Allt kändes så otroligt white trash.
Ca 38 grader ute.. chill

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: ojojoj den där resan låter helt klart som en av mina drömresor.

Jag är grymt avis !

2012-05-10 @ 07:49:23
URL: http://moonzanna.se
Postat av: frida

Stackare 38 grader .... Här har vi hela 18 =D

Hoppas ni har det jätte bra och upplever allt som går att uppleva där.

2012-05-10 @ 16:31:34
URL: http://linkansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0