Gina Tricot beauty

Visste ni att Gina Tricot har fått in smink? Det visste jag. Jag läste det på en blogg för inte så länge sen och idag när jag gick in på G.T så såg jag deras smink ställ.

Nagellack har dom haft ett tag nu men nu har dom även ögonskuggor, läppglans, läppstift och mascara. Dom hade även lite "spa" produkter. Lotion, body butter och nagelfilar. Såg även några necessärer.

Priserna var inte alls fy skam då allt ligger mellan 19-69 kr

Gina tricot makeup


Jag kom hem med 3 stycken nagellack och två ögonskuggor.  När jag ska pröva på nya ögonskuggor köper jag alltid med mig en svart hem! ( man kan aldrig få för många svarta )  Den här var verkligen svart! Jag gillar den skarpt och för det här priset!!! Det här är vad jag kallar
NICE PRICE!
Ska pröva båda i morgon och då kan jag berätta vad jag tycker om dom.


Älskar när det kommer sånt här budget smink som funkar!

Kommentarer
Postat av: therese

ååååå så himla snygga lack! det rycker i vill ha tarmen, hoppas de har dem i jessheim, väntar bara på din recension =)

smart, det borde vi ju faktiskt göra, måste ju bli billigare då! =)

2012-03-12 @ 17:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0